digitESSt 2.0 Fet!
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
No
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
RIERA DE VALLCARCA SCCL
2020
https://bodegalariera.wordpress.com/
gestioriera.coop@gmail.com
Cooperativa
serveis/hosteleria/cultura
6
Entre 30-50 anys
Cap
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Millora de processos d'equips i persones treballadores
No
No, encara hem de treballar en identificar-lo
Ns/Nc
No
El nostre model de negoci és no Digital.
no
3. GESTIÓ INTERNA
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Sí
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Anàlisi i visualització de dades, Comunicació i col·laboració en línia
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament i processament de les dades , Anàlisi i visualització de dades, Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Ns/Nc
Excepcionalment
El nostre repte és poder tenir eines que ens ajuden a tenir actualitzades i recollides les dades rellevants de la nostra cooperativa (punt d'equilibri, despeses fixes, situació comptable, dades de RRHH, construcció d'horaris i format fàcil d'entendre per tothom...) Fins ara hem treballat els diferents àmbits de la cooperativa en fulls de càlcul temàtics, fent molt difícil ficar en comú tota la informació necessària i tenint mancances d'altres eines més completes que ens ajuden a treballar algun àmbits que fins ara no hem treballat com la comptabilitat.
4. PRODUCTE/SERVEI
Ambdós
Sí
Tenim una eina de venda que pot registrar les entrades i sortides de productes i és capaç d'indicar marge de beneficis i altres coses, però no sabem fer-lo servir.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Estratègia presencial (p.ex., espai físic)
Ns/Nc
Digital i tradicional
Ns/Nc
no