digitESSt 2.0 Fet!
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Escola Vallgorguina - PROVA
2006
https://waldorfvallgorguina.com/
daniel.arricivita@barcelonactiva.cat
Cooperativa
Educacio
14
Entre 30-50 anys
Cap
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Ens posicionem amb una mirada crítica i prudent que, ens fa ser molt curosos alhora d'adoptar qualsevol tipus de canvi
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Increment de vendes i/o volum de mercat
No
Sí, l’hem superat
Ns/Nc
Sí
El nostre model de negoci és no Digital.
-
3. GESTIÓ INTERNA
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita, Tractament de la informació gràfica i audiovisual, Tractament i processament de les dades
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Tractament i processament de les dades , Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Ns/Nc
No l’apliquem en cap cas
-
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
No
-
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Disseny d'enquestes (p. ex., LimeSurvey, Liberaforms, FramaForms o similars), Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar)
Estratègia mixte
Ns/Nc
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Copyright
-