digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 505
Identificador d'enviament: 500
Submission UUID: cf2006f8-6872-4183-b45a-b09ce14b960b
Submission URI: /ca/digitest

Created: dl., 13/05/2024 - 10:36
Completed: dl., 13/05/2024 - 11:10
Canviat: dl., 13/05/2024 - 11:10

Remote IP address: 62.174.228.92
Enviat per: Sostre Cívic
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
No
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Sostre Cívic
2011
www.sostrecivic.cat
F65347858
08010
coordinació àrea gestió i administració, i co-direcció de l'entitat
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim però ens aniria bé
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades
Equilibri entre homes i dones
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Internament a l'equip tècnic: mail, slack, telegram, videoconferència,
Amb sòcies: mail, butlletins, videoconferències, instagram,
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica
Hem desenvolupat una eina pròpia (amb un programador extern)
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Governança i/o processos participatius (tipus Mattermost, Decidim, Vocdoni o Loomio)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
jitsi per videoconferències, sistema superset per obtenció de dades, eina de gestió amb codi propi, web wordpress
Domini públic, Creative Commons o altre llicència oberta
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals
7. Composició i impacte social
16
Un nombre similar d'homes i dones
Entre 30-50 anys
No
No
No tenim pla d'igualtat
https://sostrecivic.coop/formulari-protocol-violencies/
Jamgo, l'Apòstrof, Coopdevs
Xarxa d'Economia Solidària (XES), Estratègia ESS2030, Coòpolis, Federació de Cooperatives d'Habitatge de Catalunya, Federació de Cooperatives de Consum
REAS (a nivell estatal)
No ho sé
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores, De manera incremental o accentuada des de la pandèmia del Covid
jitsi, (i ja fèiem servir entorn google per a treballar al núvol)
Efectivitat de les reunions, Manca de coneixements per treballar per objectius, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
En relació a les reunions, l'efectivitat és important, però en algunes ocasions podria ser més, sobretot en aquelles que tenen un format mixte (virtaul i presencial). Establir objectius, ordre del dia clar, i responsable de acta, torns, etc., són coses que ja fem.
Sobre les eines digitals, hi ha confusió i diferències de criteris en l'emmagatzematge de documentació i com s'anomemen documents, aplicar mateixos formats, etc.
Hem millorat en la "desconnexió", amb l'ús d'eines com l'slack i la conscienciació de l'equip
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Increments de desigualtats de gènere, edat o d’altre tipus en equips, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
En el marc del Reimaginem vam tenir una sessió específica sobre Digitalització.
També vam valorar presentar una subvenció del Kit Digital però per problemes amb l'empresa proveïdora (programari de comptabilitat) no es va acabar sol·licitant / obtenint.
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}