digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Cúrcuma SCCL
2016
www.curcuma.sccl
info@curcuma.coop
Cooperativa
Educació i sensibilització
11
Menys 30 anys
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Permet innovar i créixer com a organització
No
No, encara hem de treballar en identificar-lo
Ns/Nc
Sí
El nostre model de negoci és no Digital.
Les nostres bases de dades estan construïdes a través d'Excels que omplim manualment les treballadores.
3. GESTIÓ INTERNA
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita, Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita
Ns/Nc
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Necessitaríem eines per a la gestió de projectes, per a la gestió dels recursos humans i per a la gestió econòmica.
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
No
La recollida de dades i indicadors per al posterior anàlisi (eina)
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
No seguim cap estratègia específica d’atenció al client.
Ns/Nc
Digital
Sense llicència, Ns/Nc
No tenim estratègia específica respecte a la comunicació