digitESSt 2.0 Fet!

Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
3. GESTIÓ INTERNA
ERP o (software integral), Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
ERP o (software integral), Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació gràfica i audiovisual
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Anàlisi i visualització de dades
Slack o similar, Mattermost, Odoo
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
asdasd
4. PRODUCTE/SERVEI
Productes
Esteu utilitzant alguna eina específica per a...
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
ERP
asd
Aplicacions o programari/software específic (privatiu, lliure o obert)
asd
Full de càlcul o similar
Aplicacions o programari/software específic (privatiu, lliure o obert)
asd
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
asdasd
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Disseny d'enquestes (p. ex., LimeSurvey, Liberaforms, FramaForms o similars), Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Facebook, Instagram, X, Mastodon, Youtube, LinkedIn
Estratègia completament digital (p. ex., e-mail, formulari online, xat en línia, bots de suport), Estratègia presencial (p.ex., espai físic) , Estratègia mixte
Eines d'estudis de mercat digitals, Eines estratègies de seguiment, anàlisi i optimització de preus , Eines de posicionament de marca amb eines digitals, Eines de disseny i seguiment de campanyes de comunicació amb eines digitals
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Domini públic, Creative Commons o altre copyleft, Copyright, Sense llicència
asdasd